Ondersteuning

Voor functionele en administratieve vragen: Service Desk BOSA DT

Perceel 1

Ondersteuning betreffende technische en operationele vragen over Sips en ondersteuning van het integratieproces.

Worldline-helpdesk:

Perceel 2 

Ondersteuning betreffende de behandelingsdiensten voor de transacties: Worldline-helpdesk

Financiële vragen: Worldline-helpdesk

  • Per telefoon: 02/727.88.99 van maandag tot zaterdag van 8u tot 20u en op zondag van 8u tot 16u.

Commerciële vragen, vragen over het beheer van het contract en de service levels:

  • te stellen aan de ‘Key Accountmanager’ van Worldline

Gebruikershandleiding Worldline Extranet

In het geval van een betwisting over betalingen moet de handelaar zich rechtstreeks tot Worldline richten (http://be.worldline.com/nl-be/home.html).

Vragen over het bestek M1036 of bij escalatie: Service Manager ePayment via Service Desk.